На автошляху Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Мамалига – Чернівці розпочаті активні роботи. На ділянці дороги державного значення, яка є важливою транспортною артерією між Буковиною та Прикарпаттям, ліквідовуємо критичні пошкодження.
На ділянці дороги М-19 Доманове — Ковель — Чернівці — Тереблече від Мамаївського кільця до в’їзду у Чернівці тривають заходи з відновлення покриття. Роботи виконуються великими технологічними картами — тобто з повною заміною конструкції дорожнього одягу лише там, де покриття було у критичному стані. Це не реконструкція і не капітальний ремонт, а технологічне відновлення аварійних місць.
Продовжуємо оновлювати трасу М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече в межах нашої області. Цього разу роботи розпочалися на відрізку від Мамаївського кільця до в’їзду в місто Чернівці – це ще одна важлива ділянка головної транспортної артерії регіону.
У Чернівецькій області систематично проводимо планові, оперативні та аварійно-відновлювальні роботи, щоб забезпечити належне утримання 848,5 кілометрів доріг державного значення та транспортних споруд, які є складовими автошляхів.
У межах експлуатаційного утримання на дорозі держзначення Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці розпочато ремонт гірського серпантину. Судилівський спуск – одна з найскладніших ділянок траси. З одного боку – скеля, з іншого – крутий схил. Частину серпантину нам вдалося оновити ще у 2021 році, однак заплановане продовження ремонту у 2022-му довелося відкласти через повномасштабну війну.
На стратегічній дорозі Н-03 Житомир – Чернівці, у селі Динівці Новоселицької громади, відновлено роботу світлофорних об’єктів, пошкоджених під час аварії.
Останні два тижні рясних дощів змусили дорожників області працювати у безупинному «режимі водовідведення». Головним завданням було — якнайшвидше відвести воду з проїжджої частини, аби забезпечити безпечний і безперебійний рух транспорту.
Тривалі інтенсивні дощі в Чернівецькій області призвели до перенасичення ґрунтів вологою. Це значно знижує стійкість зелених насаджень уздовж автошляхів, і навіть незначні пориви вітру можуть спричинити падіння дерев на проїзну частину.