Експлуатаційне утримання: водовідведення після злив та перехід до планових робіт
Останні два тижні рясних дощів змусили дорожників області працювати у безупинному «режимі водовідведення». Головним завданням було — якнайшвидше відвести воду з проїжджої частини, аби забезпечити безпечний і безперебійний рух транспорту.
Чому це було критично важливо?
На окремих відрізках автошляхів державного значення накопичувалася вода, утворюючи калюжні озерця. Це створювало ризики для учасників руху та загрозу руйнування дорожнього полотна. Щоб запобігти аварійним ситуаціям і пошкодженню покриття, експлуатаційники:
- прочищали водовідвідні лотки та водопропускні труби,
- забезпечували відтік надлишкової дощової води з проїзної частини.

Водовідведення — це не просто спускання води. Коли волога просочується у нижні шари дорожнього полотна, вона пришвидшує появу тріщин, вибоїн та колійності. І згодом це може перерости у серйозну проблему, на вирішення якої потрібні будуть значні кошти. Зауважимо, Служба відновлення працює в умовах обмеженого фінансування.
Що далі?
За прогнозами синоптиків, сьогодні на Буковині – мінлива хмарність. Зранку накрапав дощ, але решта дня – без істотних опадів. Вітер північно-західний, 7-12 м/с. Температура повітря у Чернівцях +11…+13°C, по області +8…+13°C.
Осінь дихає прохолодою: вже були заморозки, а у гірських населених пунктах припорошувало снігом. Ми розуміємо, що зима на порозі, тому максимально використовуємо навіть короткі погожі періоди, щоб підвищити безпеку на дорогах.